Satisfaction générale : 16.02 / 20
Satisfaction du propriétaire : 2 / 20
Kilométrage : 19 760 km
Conso. moyenne (l/100km) : moins de 10 l
Connectez-vous
Mot de passe oublié ?
×Vous n’avez pas encore de compte ?
INSCRIVEZ-VOUS GRATUITEMENT.
Satisfaction générale : 16.02 / 20
Satisfaction du propriétaire : 2 / 20
Kilométrage : 19 760 km
Conso. moyenne (l/100km) : moins de 10 l
De wagen is nog geen jaar oud en is al voor 4 verschillende zaken naar de garage gemoeten. Het laatste probleem was met de motor (foutmelding) begonnen in augustus 2015. Tot op heden (februari 2016) is het nog steeds niet opgelost. Op herhaaldelijke vragen van mij uit kwam steeds hetzelfde antwoord: we zijn ermee bezig en laten U iets weten als we een oplossing hebben. Telkens als men mij vertelde dat de wagen op een bepaald tijdstip zou klaar zijn en dat men mij ging verwittigen, heb ik telkens zelf moeten bellen, omdat de afgesproken termijn overschreden werd. De laatste maal dat hij binnen is geweest, ging men mij bij de aflevering vertellen wat het probleem was. Als ik de wagen een uur voor sluitingstijd ging afhalen was er enkel nog een verkoper die van niets wist. Als ik iets meer wou weten, moest ik zelf maar bellen de dag nadien. Na een week kreeg ik een mail met de melding dat de koeler moest vervangen worden. Dat is ondertussen weer 7 weken geleden. Ik denk dat wisselstukken zeer zeldzaam zijn bij Volvo. Ik was zeer blij en opgetogen bij de aankoop van mijn xc60. Ondertussen is dat omgeslagen in frustratie en kwaadheid. Service en klantvriendelijkheid zijn ongekend bij Volvo.